Bugün serklaj olalı 4 gün oldu ve bugün alt karnımda şiddetli olmayan agri başladı gecmeyince doktora geldim ultrasonla bakıp her şey normal dediler ama ağrım devam ediyor. 1 gece yatis verdiler serum vs veriyorlar. Her şey normal ise neden bu ağrım oluyor hafif hafif. İşlemden sonra böyle ağrıların olması normal mi ki ? Serklaj yaptıranlar yazabilir mi