TubaY- 6. Ayda iştah olmaz ki. 6. Ay tadın ayıdır. 1 çay kaşığı bile tadına baksa yeterli. Bebeğinizi sakın zorlamayın yemesi için yoksa yemekten soğutursunuz böyle gider. Yemiyorsa yemesin bir sonraki öğün bir daha denersiniz. 6. Ayda bir bebek yedikleriyle doymak zorunda değil anne sutu veya mamayla doyuyordur zaten. Önemli olan her şeyin tadına bakması ama zorlamadan. Ayrıca siz stresli olmayın bebeğinize yemek yemenin stresli bir şey olduğunu kodlamayın. Ona yedirirken sizde aynı şeyden yiyin abartarak çok iştahlı gibi sizi görsün mutlaka kendi sofranıza oturtun yemek yemeyi sizlerden öğrenecek. Kendini kasmayın henüz çok küçük ileride neleri sevip sevmediğini öğrenir ona göre davranırsınız