mucizemom8 Kızlar adet den 11 gün kahve rengi leke neden olur ilk defa bugün yaşadım bunu var mı yaşayan tek seferlik lekelenme oldu bitti
mucizemom8 Sule6767 sat 8 subat bugün 11 gün oldu adet olalı bugün yoğun olarak tek seferlik kahve rengi akıntı oldu ilk defa böyle olunca anlayamadım sizin de mi öyle oldu
mucizemom8 Meral_63 ya inşallah öyledir canım ilk defa oldum böyle dün olunca dedim enfeksiyonu falan olabilir mi diye düşündüm inşallah yerlesmedir 🥲🤲
mucizemom8 Mavikelebek24 benim var evet ayak da durunca sancı oluyor her iki kasık da ama bilemedim az önce tatlı yaptım ayakda kalınca sağ ve sol kasıkta sancı oluyor
Mavikelebek24 mucizemom8 benimde öyle çokta korkuyorum regl olurum diye inşallah güzel haberler alırız
Meral_63 mucizemom8 ayakta çok durma dinlen hep sırt üstü uzan sıcak banyo yap iyi gelir dikkat et ağır falan çok taşıma da
mucizemom8 Mavikelebek24 inşallah canım rabbim güzel haberlerle sevindirsin hepimizi 🤲 adetin geçti mi var mı günün daha
Mavikelebek24 Kasık bel ve bacak ağrım var regl dönemindeyim. Geçmedi korkuyorum olmaktan. 2 yıldır uğraşıyoruz. Umarım regl olmam
mucizemom8 Mavikelebek24 inşallah canım güzel haberler alırsın ben de kürtaj dan iki yıl oldu bir kimyasal gebeliğim oldu 9 aydır deniyoruz