Rvd Ece28888 Ben o tür setleri gereksiz bulduğum için sadece tırnak makası aldım şu anlık yetiyor bebeğime kullanıyorum. Bir de Pilli Törpü Almıştım ama hiç kullanmadım🙏🏻
Sutkokusu Ece28888 Büyüteçli tırnak makası aldım ebebekten :) törpü setinden alacaktım ama kullanıcıları pek memnun görmedim. Hem uzun sürüyor hem kullanmak yorucu diye. Çevremdeki insanlarda genelde hep tırnak makası kullanıyordu. :)
Ece28888 Rvd AA GERÇKTEN mi ben de ilk bebegım olucak bilmiyorum bende sadece tırnak makası alsam yeterli mi ?
Rvd Ece28888 bize yetiyor canım 🌸🐣 bebeğin eli kolu durmuyor tırnaklarını zor kesiyorum 👼🏻🐣 şuan bebeğim 2ay 10 günlük ileride törpüle vs lazım Olursa pilliyi kullanırım diye düşündüm