Ben 8 hafta önce acil sezeryan ile dogum yapmak zorunda kaldim. Ne gebelikden önce nede gebelikte tansiyon sorunum vardi, genelikle hep düsükdür. Dogumdan sonra yükseldi hap ile düsürdüler. Simdi yine ara ara yüksek ilerliyor. Bu durum nezaman düzelir? Aranizda basina gelen varmi? Doktorum hormonlardan dolayi oldugunu söyledi 12 haftaya kadar sürebilirmis. Hap da verdi ama hep kullanmiyorum çünkü yan etkileri cok, cok yükselmedikce alma dedi