2-3 kere gittim doktorlara gösterir misiniz bakayım demedim onlarda göstermedi ultrason kağıdını bile vermedi unuttu ben istedim artık,ikiz bide merak ediyorum hareketlerini duruşlarını falan ama nutkum tutuluyor😂. Aşırı heyecanlıyım daha bilinçliyim ikinci doğumum olacağı için aslında ama doktor değiştirmeyi düşünüyorum sırf böyle detay verip göstermedikleri için