Merhabalar size bugün zorlu geçen sürecimi anlatacağım, hamile olduğumu ogrenince çok mutlu oldum çünkü daha önce bi dış gebelik öyküm vardı bu bebek bana mucizemdi hersey yolundaydi başında bebegim sonradan keseye geç düşünce geç dollenme nedeni ile iki hafta geç hesaplanıyordu sonra kalp atışı duyuldu 6 haftayken sonra kahverengi kananmam mevcut oldu burdan kızlarla iletişime geçmiştim zaten progestran kullanmaya başladım kanama durdu fakat 1 hafta sonra tekrar başladı doktor sıkıntı dedi geçer dedi bol dinlenme önerdi fakat benim içime doğdu bu bebekde birsey var doktora gideyim dedim farklı doktora gittim özel hastaneye geçiş yaptım ve bebegim 10 gündür kalbi durmus gelismi gerilemiş maalesef 9+5 haftalık bebek 6+3 e düşmüş mecburi kürtaja alındım haliyle bebeğimi kaybettim maalesef çok üzgünüm ama hayırlısı buymuş belkide ben aranizdan ayrılıyorum kendinize ve bebislerinize iyi bakın Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bana da bol dua eder misiniz Allah’a emanet olun Canlarım