Ekilemradahuc canım benim öncelikle sakin ol. Amniyosentez riskli değil, dikkat edildiği takdirde verdiğin kandan hiç bir farkı yok. Trizomi 18 ciddi bir kromozom bozukluğu, down sendromu gibi değil yani. Anlaşılır bişey değil maalesef ultrasonda, burda sana kuzenimin başından geçen süreci anlatıp korkutmak asla istemiyorum detay vermeyeceğim ama bu durumu kesinleştirmen hem senin hem bebeğin için önemli bir durum. Amniyosentez hakkında sormak istediğin bişey varsa tecrübe ettiğim kadarıyla seve seve yardımcı olurum, 2 ay önce yaptırdım ben de bebeğim de çok sağlıklıyız.