Gzmerdm
23 haftamdayım kızlar ama kasıklarımda hep bı adet olacakmısım gıbı agrı hıssedıyorum ve zaten ayrıntılı unturasyonda bebegımın suyu en alt duzeyde cıktı ve suan göbekten kan sulandırıcı ıgne oluyorum hergun.boyle bırsey yasayan oldumu erken dogum rıskı olurmu acaba