Meraklianne74 Biberon alacağım bebeğim 2 aylık olacak birkaç gün sonra. Aynı zamanda emzirmr Dr yapacağım. Meme reddi olmasın diye. Hangi numara kaç ml almalıyım? Tecrübeli olan anneler yardımcı olur musunuz?
Edafmo Meraklianne74 260-250-270ml alın bence daha uzun süreli oluyor. Ben ilk çocuğumda lansinoh kullanmıştım bu sefer kolik engelleyiciliği açısından tommee tippe antikolik aldım
Edafmo Meraklianne74 kolik engelleyici olarak daha iyi olduğu söylendi o yüzden tommee tippee tercih ettim. Lamsinohta meme reddi yaşamadım ama bebeğim aşşşırı gazlı bir bebekti. Umarım bunda da meme reddi yaşamam