Hasretsamet Arkadaşlar merhaba 15 haftalık hamileyim 20lik dişim birden bire ağrımaya başladı dişçiye gittim antibiyotik yazdı kullanıyorum fakat sonra gene başıma bela olur diye korkuyorum hamilelikte 20lik diş çektiren varmı arkadaşlar
[silindi] Hasretsamet Ben çektim ama o sıra hamile olduğumu bilmiyordum.Dr çekerken hamile misin diye sormustu ben bilmedigim icin değilim demistim.
Habilim Hasretsamet Korkma gelmemiş bir olay için üzülmeye gerek yok. İlacını iç duanı et. Tekrar olursa yine içersin. Bu ağri ile yaşamaktansa. Çözümü var diye şükür etmek lazım
Hasretsamet [silindi] yeni olduğu için belki bişey olmamıştır ama bilmiyorum korkuyorum ya sonra tekrar olursa diye
Hasretsamet Daha yeni olduğun için sanırım bişey olmamış olabilir napıcağımıda bilmiyorum korkuyorum ama tabi ağrısı daha başa bela
[silindi] Hasretsamet Evet benimki yeniydi. Zaten hamilelikte diş çok hassalasiyor,şuan bile diş etlerim çok kötü sızlıyor.Kötü bir ağrıniz olursa doktorunuza danişin cekmek için.
Hasretsamet Mrv_123_bg peki antibiyotik kulkandınızmı benim şiştiği için antibiyotik başladım sonra acaba doğuma kadar idare edermi bidaha apse yaparmı ilerleyen zamanlarda
Mrv_123_bg Hasretsamet ben antibiyotik de kullandım. Mecbur çektirdim çünkü üçüncü trimesterde çekilmiyormuş. Apse yapıp enfeksiyon riski olmasından sa çektirip kurtul dedi doktorum. Çünkü enfeksiyon bebek için zararlı.
Hasretsamet Mrv_123_bg zaten dişçiden bi hayli korkuyorum bide hamile hamile stres yaparım diye çok korkuyorum
Hasretsamet Mftt ben de 4 gündür kullanıyorum ağrı geçti ama şiş hala inmedi bi yandan diyorum çektirip kurtulayım bi yandan diyorum doğumdan sonra çektireyim antibiyotik sonrası insallah doğumdan sonraya olmaz ağrı napıcağımı bende bilmiyorum
Mftt Hasretsamet bende şiş yok ama kulağıma kadar atan ağrı var, Doktor’una danıştın mı ona göre hareket edersin canım, biran önce bu diş ağrısından kurtulalım
Hasretsamet Mftt antibiyotik için danıştım ama çekim için sormadım ağrı geçince çekime sıcak bakmıyorum o anı bile düşününce aşırı panik oluyorum