Duygu-goksu hayırlısıyla kucagınıza alın inşallah☺️ Sizi cok iyi anlıyorum benimde son 12 günüm kaldı planlı sezeryan ikinci doğumum olacak nasipse, her aksam sanki yarın gidecekmişim giibi heyecan yapıyorum ve kendimi hazırlamaya calısıyorum hem korku hem heyecan ikisi bir arada 🥹