Bugün öğlenden beri midemde aşırı bir baskı var hiç geçmiyor saniye deseniz geçmiyor sürekli bıçak saplanır gibi bir ağrı geziyor elimi vuruyorum böyle düğüm düğüm olmuş sanki, daha hamileliğin çok başındayım 7+1 haftalık. Bu haftalarda böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba nedeni ne bunun ya da bu nasıl geçecek, bir şey olacak diye de korkuyorum