Sevgikelebegi777 spinal sezaryen oldum ben de canım, inşallah sağlıkla kucağına al bebeğini. Sade Nescafe ve bitter çikolata narkozu atmana çok yardımcı oluyo. Hastaneye gitmeden önce kayısı hoşafı yap hastaneye götür sıvı beslenebilirsin dediklerinde içmeye başla müthiş rahatlatıyor. Mutlaka bir pompa edin hastaneye götür, ben sağım yaptım sürekli sütüm öyle geldi. Ve yürüyebilirsin dediklerinde mutlaka ayağa kalkıp yürümeye çalış ilk yürümeden sonra çok rahatlıyorsun, ayağa kalkınca aşağıya bakma karşıya bakarak yürü.