Doğumuma çok az kaldı ve hamileliğimin başından beri isim konusunda hep kararsız kaldık. En son Melih ismine karar verdik. Şimdi de acaba tek isim yeterli mi yoksa ikinci isim olsa mı diyorum 😅 ilk oğlumun adı Kerem Ali. Melih ismine uygun ikinci isim önerisi olan var mı ya da tek isim mi kalsın 🙄