Kızlar bugün kontrole gittim doktorum bebeğin suyu azalmış dedi bu haftalarda beklediğimiz durum 2 günde bir kontrole gideceğim çatı muayenesi yaptı normal doğum için uygun ama açılma yok hiç tahlil istedi ve anesteziye gönderdi sezaryen olursa diye yine sancı vs açılma olursa gelirsin bebeğin hareketlerini kontrol et azalırsa hemen gel dedi. Artık suyu arttırmak için bir şey yapabilir miyim dedim yok yazar internette ama etkisi yoktur bu fizyolojik bir durum dedi. Bu durumu yaşayan var mı normal doğumu başlatmak için bir şey yapabilir miyim?