merhaba kızlar biraz 14 aylık bebeklerden konuşalım mı ilk ben başlayayım hiç dişi yok hatta belirtisi dahi yok dişin
Yürüme cesareti olursa 2 3 metre kadar fazlasını görmedim
Bizim kızın çenesi düşük biraz ayına göre konuşması inanılmaz güzel 50 kelime üstü rahat konuşuyor
İştah bazen var bazen yok ama et tavuk balık ek gıdaya ilk başladımızda çok iyidi şuan ağzına sürdürmüyor bile çorba pilav makarna tüketti bunlar kahvaltı da çok zorlanıyorum çünkü hiç bir şey yemiyor diş yürüme iştah konusunda fikirlerinize açığım