Brhm1 Onu Hale’n bilmiyorum 😂
Ben makatı zorluyormuşum meğer ıkınıcam diye . Doktor bağırmıştı bana Aysun önden ver gücünü Makatta verme yeter demişti 😂
O bağırınca zaten oğlum çıktı Ben gene normal istiyorum tek sancıdan korkuyorum zaten bebek 5dk da çıkıyor bebek çıkınca dediğim gibi eşik - kesi - dikiş hissetmiyorsunuz 🤗
Sancı için epidureal sordum şimdiki doktorum önermedi 2. Doğum olacağı için daha hızlı ve daha az sancılı gelick normal gidişata müdahale etmeyelim korkma dedi