Perşembe günü kontrole gideceğim, o gün 37+4 olacağım. Muhtemelen gün verecek ve ben 3 Mart istiyorum tam 39.haftada olsun istiyorum. Gün aldıktan sonra doğuma kadar tekrar kontrole gitmesem olur mu ? Zaten 10 gün kalmış oluyor dediğim tarihte olursa. Bu şekilde gün alıp doğuma kadar gitmeyen oldu mu aranızda ☺️
İkinci doğumum olacak biraz daha rahatım , ekstra ağrı leke su falan gelmediği sürece gitmek istemiyorum açıkçası 🌸