cerkes46 Sonyaazz evet ben ilk kullandigim ay hamile kaldım ama malesef boş gebelikti kürtaj oldum yeni sipariş verdim ilk adetteb sonra tekrar denicem umarım sanada şans getirir :)
Sonyaazz cerkes46 bu arada konumuz ile alakalı değil ama nerenin cerkeskerindensin bende cerkesimde 🤭
Canikoo Kızlar ben de ilk kez Ovülasyon yapıyorum geçen ay laboquick aldım onu hiç anlayamadım burada innovita övüldüğü için bu ay onu almaya karar verdim sizce ne durumdayım [https://mutluresim.com/images/2025/02/18/10YTTi.jpeg]