2633 canım merhaba, benimki de 37 günlük kakasını ıkınarak yapıyor ayaklarını karnına çekiyor.. sürekli masaj yapıyorum, masaj yaparken gazını çok güzel çıkartıyor ve ayaklarının altına sıcak su torbası koyuyorum öyle yatarken de kakasını rahat yapıyor. Doktorumuz ve ebeler gaz damlası önermedi, bir süre sonra vücudu gazı tolere edebilecek ilaç kullanmana gerek yok bizce dediler. Her beslenmeden sonra gazını çıkart alttan veya üstten olması farketmiyormuş. Senin gazın varsa bebeğe geçiyor diyorlar doktorum geçmez dedi ama ben de kendi yediğime içtiğime dikkat etmeye başladım artık