Bebekonunannesi
Normalde doktorum 10. Hsftadan sonra verebiliyosun demişti, aynı şekilde laboratuvarlarda 10. Hafta yeterli dedi. İlk 10+1 de kan verdim, bir hafta sonra ana merkezden yetersiz dna sonucu çıktı. 2 hafta bekletip 12+1de bir kez daha verdim böyle bir sonuç geldi işte. Allaha şükür diğer kromozom hastalıklarında bir sorun yok hepsi düşük ama cinsiyet kromozomu yüksek riskli çıkmış, ama dediğim ve dediğiniz gibi fraksiyon %4. 2 gün önce perinatoloji uzmanına gittim orada doktorda düşük olduğunu söyledi, ama aklımızda kalmaması için tabiki amniyosentez dedi. Ayın 5i 16+0 ım, 4 gün önden gidiyormuşum doktor o bana yeterli dedi. Sıvı alınacak inşallah temiz gelir ❤️🙏🏻