Bjkkk benim durumlar karışık ama doktorum çok güzel rahatlatıyor beni benim betam bi düştü bi yükseldi çok farklı birşey oldu Şubat’ın 2sinde 2500 ile öğrendim hamileliğimi daha sonra 14ünde sabah beta 1000 oldu akşamına 4500 oldu çok değişik ve bu süreçte de kese büyümeye devam ediyor yavasta olsa ilk öğrendiğim de 8mm kese 4 haftalık geç döllenme dendi çünkü sata göre daha ilerideydim daha sonra 5+laf dendi dün de 12mm 6 haftalık dendi benimde tabi kafam çorba oldu şey diyorum artık ben galiba ikizdi biri tutunamadan gitti diğeri tutunmaya çalışıyor beta düzensizliği aklıma onu getiriyor dış gebelik olma ihtimali yok kesemin yerleşim yeri çok güzelmiş doktor öyle söyledi yani ve salı günü büyük gün benim için inşallah mutlu güzel haberler alırım 🥹