2633 tuz alımım çok sınırlı tansiyon riskim var diye. Suyu da bol içiyorum günlük 3 litreyi geçiyorum. Geçen haftalarda protein kaçağına baktı doktorum 210 çıkmıştı. Corasprin başlattı. Acaba tansiyon mu diye korktum. Yarın kardiyolojiden randevu aldım bakalım.