Ben de bir hafta önce öğrendim gebeliğimi reglim 3 4 gün geçikmisti doktora da gittim daha kese yeni oluşmuştu ici boş görünüyor muhtemelen geç dollendin dedi pcos var bende zaten o yapıyormuş kalp atışı icin 3 hafta sonra gel demişti bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum ilk gebeligimde de böyle olmuştu bi sorun olmadı sende her hafta git bak bence