Mom_06 11 Şubat Salı günü hcg 21 çıktı 13 Şubat Perşembe günü 55 çıktı 18 Şubat Salı günü 350 çıktı arrış normal mi?(Pazartesi günü gel keseyi görürsün dedi)
mucizemom8 Mom_06 benim 530 du beta kese gorunmemisti tekrar kan verdim 4037 çıktı beta bir hafta sonra gittim o zaman göründü kesede bebekte doktor mu dedi size kese görünür diye
ozlem_2727 Mom_06 pazartesi görülme ihtimali yüksek evet benim de bugün 568 geldi değerim ama tabi kronik hastalığım olduğu için yarın gidicem ama kese muhtemelen pazartesi gözükür diye düşünüyorum
mucizemom8 Mom_06 doktor dediyse gidin herkes de ferklidir belki banada doktor 3000 üzerinde görünür demişti