beril1 Arkadaşlar Van lokman hekimde Leyla çelike randevu aldım nasıl bir doktor acaba detaylı ve uzun bakar mı ve renkli ultrason kağıdı verir mi
Nilayy95 beril1 bundan 9 yıl önce görev nedeniyle vandaydım benim oğlumun doktoru yasemin hanımdı lokman hanımda. Ama onu bilemiyorum
Melikeninbebegi beril1 benim de doktorum leyla hanım çok tatlı dilli ilgili birisi 37 haftalık gebeyim doğumumu da onda yapacagım inşaallah renkli ultrasonla bakıyor ama kagıt renkli değil
Sym5 Evet detaylı ve uzun bakıyor aklınıza takılan her soruyu rahatlıkla sorabilirsiniz çok tatlı bir dille tüm soruları cevaplıyor oldukça ilgili
dunyamyavrularim12 Melikeninbebegi doğum yaptınız mı Leyla hanım da ? Bende ona gidiyorum doğumu da düşünüyorum da
Melikeninbebegi dunyamyavrularim12 yaptım leyla hanım fena değildi ama ebeler canımı okudu Allah bildiği gbi yapsın siz doğum yaptın mı kısa boylu minyon bir ebe var ismini unuttum inşallah ona denk gelmediniz
dunyamyavrularim12 Melikeninbebegi orda yapmadım doğum bölge de yaptım çok da memnun kaldım hemşireler çok ilgiliydi çok şükür hamdolsun özel de doğursaydım bu kadar memnun kalmazdım belki
dunyamyavrularim12 Melikeninbebegi orda yapmadım doğum bölge de yaptım çok da memnun kaldım hemşireler çok ilgiliydi çok şükür hamdolsun özel de doğursaydım bu kadar memnun kalmazdım belki