bridetobe Yine ben 😌 tüp bebek yaptıran arkadaşlar keseyi ne zaman gördünüz ? Vajinal mi yoksa normal ultrasonda mı gördünüz ?
tugba_kck_1987 Transferin 12. Günü kan testinde gebeliği öğrendik ama doktorum 6.ci haftaya kadar bekleyelim hem kese hem kalp atışıni görelim dedi 6+1 de kese ve sesi duyduk vajinal muayne oldum 12.ci haftaya kadar
bridetobe tugba_kck_1987 kendi doktorum haftaya cts çağırdı bende burada bir doktora gidip en azından kese görünmüş mü diye merakımı gidermek istiyorum . Ama vajinal ultrason istemiyorum doktorum dışında biri zarar verebilir diye çekiniyorum açıkcası .