Brgmde 2 saatte bir mutlaka besle . Birinde mama ver diğerinde emzir . Mamayı ben şırınga ile veriyordum meme reddi olmasın diye 10 CC bile içse yeter zaten şuan midesi çok küçük . Baktınız doymadı aranıyor o zaman tekrar emzirirsiniz . Birde ışık altında yatırın abajur felan varsa baş ucunda yakabilirsiniz ben öyle yapmıştım ilk bebegimde kusuyor olsa bile hem besliyordum hem ışıkta yatiriyordum yan şekilde