Mom_06 11 Şubat Salı günü hcg 21 çıktı 13 Şubat Perşembe günü 55 çıktı 18 Şubat Salı günü 350 çıktı arrış normal mi?(Pazartesi günü gel keseyi görürsün dedi)
Gmzexx Meral_63 canım bende bugün gebe olduğumu öğrendim sat 20 Ocak bugün ki testte 133 çıkmıştı azmı acaba
Meral_63 Gmzexx iki gün sonra yine tahlil yap zaten artarsa hamilesin sabit kalıyorsa doktora danış hakkında hayırlısı olur inşallah