Kızlar 11.haftadayım doktorum son gittiğimde ilaç yazarken bazıları için folikasit bittikten sonra kullanıcaksın demişti ama anlayamadım ilaçlara yazılmamış eczacıda söyledi bi bilginiz varmı acaba yazdığı ilaçlar lifevit Mom / coledan d3 / gyno tardyferon kullanan varmı bunları