Merhaba hastaneye gittim Etlik şehire ilk kez kan aldılar ultrason ile baktı kese görünüyor dedi ama göremiyorum bebeği falan dedi şüpheli gebelik olarak yazıyorum buraya dedi iki gün sonra sonuçlar ile tekrar gidicem
Canım sıkıldı bu duruma sonra özele gittim oradan çıkıp kan verdi beta hcg 1500 çıktı oradaki doktor 3-4 haftalık hamilesin dedi
Ama korkuyorum bu durum başına gelen oldu mu acaba