5 aydır olmadım doğum yapalı 11 ay olucak sornadan kesildi bugün oldum şükür
1devaannesi bebeğim 7 aylık daha bende olmadım bende ileriylen zamanlarda olurum bence
1devaannesi ben doğumdan sonra 17 ay olmadım canım 2 seneye kadar normal diyolar
Hsha büyük ihtimal cmm ben 7 ayına kadar oldum sorna kesildim 4.5 ay olmadım nerdeyse
elifbusra13 Allah Allah ilk defa duydum 1 yıl normal değil mi idi o
1devaannesi 2 yıl diyo bazı doktorlar hatta çevremde de uzun süre olmayanlar var 😊