rodin123 38+ 6 Dayım bebek hala kaburgalarıma tekme atıyor keyfide yerinde belirti falan da yok delircem bu kız niye gelmiyor 🤷♀️😑 suyumu bilmiyorum doktor ilk 13 ünden sonra bekliyoruz dedi sonra 18 inde gel dedi ama 18 den itibaren 41ci haftam oluyor niye o zamana randevuyu verdi anlamadım
ElifAbr rodin123 aynıyız canım 38+6. Nstde hiçbir sey çıkmıyor sadece adet agrilari hissediyorum belimde. Haftaya gel dedi ptesi kontrolum var. 13une kadar olur dedi aslinda ama 41e çıktı şimdi de 17si dedi gelmezse. Suncisanciyla başlatırız dedi🥺
rodin123 Mervebekci yok 36 değil 38 hatta 39 oldum bugün ama ses seda yok bebekte doktorda normalde 13 den sonra bekliyoruz dedi ama 18 indede çağırdı gel diye 18 ine tarihe baktığımda 41 haftaya geliyor ben doktordan birsey anlamadım 13 nerde 18 nerde ? 🙄🤷♀️
Hacerr Mervebekci benimde sızma var galiba haftaya gel dedi 39 olucaz bir gün sonra bende korkuyorum 🙀
TCDenizKaratak Benim normalde 7 mart ama ikinci gebeliğim ilki sezeryandı o yüzden nasipse 27-28 şubatta epidural sezeryan olacağım
rodin123 ElifAbr Yine seni haftaya çağırmış ki o zaman 40 haftalık olman gerekiyor ve Doğum haftan o zaman bende de sadece bel agrısı var çok nadir değişik değişik agrılar giriyor ama bilmiyorum Doğum belirtisimi onlar bilmiyorum ilk bebeğim olduğu icin