Nasıl bir başlık atacağım bilemedim öncelikle selam kızlar hamileliğimin başından beri ilk defa böyle bir şey yaşıyorum İnşallah anlatabilirim hani böyle hızlı koşarsın da nefes nefese kalırsın ya böyle göğsün inip çıkar hızlı hızlı işte o durum suanda karnimda bakınca sanki çocuk içeride koşu bandında koşmuş da nefes nefese kalmış gibi karnım hızlı hızlı inip çıkıyor ağrım yok sancım yok hiçbir şeyim yok sadece karnım böyle nefes alıyor böyle hızlı hızlı sanki bu ne sizce inşallah anlatabilmisimdir ya