Pelnztrk 34+3 üm bugün doktor kontrolüm vardı idrarda protein çıktı. Nst ve tansiyonum iyidi. Aranızda yaşayan varmı bu durumu ve sonrası ?
Hale_canoglu Pelnztrk ben şuan yaşıyorum ve Dr yatış verdi dünden beri takipteyim sormak istediğiniz birşey varsa yardımcı olabilirsem olurum
Pelnztrk Hale_canoglu ya bugün gittim işte tansiyon takibi ve 24 saatlik idrar verdi bakalm ne çıkacak sonuç
Pelnztrk Meryem_mm doğum yaptım canım🥹 38+5 de sezeryan ile. Protein yine idrarda çıkmıştı ama artk doğuma 3 gün kalmıştı doktor önemli değil dedi. 5 günlüğüz şuan ama bebeimde sarılık çıktı ışık tedavisi görüyor hastanedeyiz bu gece
Meryem_mm Pelnztrk ben şuan 35+4 ,umarım duser gider bendeki bu proteinde.Rabbim sağlık versin hemencecik çıkın hastaneden amin amin
Essoli Pelnztrk hayırlı uğurlu olsun canıım inşallah sağlıkla büyüsün bebeğin😍 hastaneden ve doktordan memnun kalmışsın anladığıma göre inşallah hepimiz rahat geçiririz tüm süreçlerimizi 🫶🏻
Pelnztrk Meryem_mm inşallah canım. Sende tansiyon takibi yap inşallah bişey çıkmaz 24 saatlik yaptırmışmıydın sen idrarı
Meryem_mm Pelnztrk yok canım yaptırmadım daha bugün öğrendim daha protein çıktığını.Yarın gideceğim eğitim araştırmaya kadı doğum randevusu aldım onalr bakar herhalde