Kızlar vallaha bıktım. Hamileliğimin başından beri sürekli bir mantar, idrar yolu enfeksiyonu. Doktorumla da konuştum durumu. Antibiyotik, fitil, kremler vs tedavi oluyorum düzeliyor bir iki hafta sonra tekrar başlıyor. Kendimden rahatsız oluyorum artık ya napıcam😞