Kızlar merhaba başından beridir sütüm azdı zaten ama şimdi iyice azaldı hergün mutlaka ağlıyorum sütüme üzüntüden öyle vicdan azabı çekiyorum kiii emziren birini görünce sanki ben bebeğimi haketmiyor gibi hissediyorum 😥 azalan süt tekrar çoğalır mı inancım da yok
Ne yapsam ne etsem çoğaltsam yaaa yardım edin