Gulmra Kızlar 28 haftalık hamileyim 5 gündür kabızlık problemi çekiyorum doktorum duphalac yazdı 5 gündür gece gündüz düzenli kullandım ama hiç bir işe yaramadi çok felaket gaz ağrısı yaptı tuvalete hala çıkamadım magnesie calcinee duydum aile hekimine yazdırdım gebe olduğumu bilerek verdi ancak eczacı biz bunu gebelere veremiyoruz çok sakıncası falan demiş eşimde almamış varmı kullanan çok zor durumdayim
esnyks Gulmra söylediğini kullanmadım ancak , kahve, kuru incir, kuru kayısı vs tarzı şeyleri denedin mi? Bir de sabahları aç karna bir kaşık zeytinyağı vs içebilirsen onun da faydasını görebilirsin belki bende işe yarıyordu 🫶🏻
Ftmnnr Gulmra gaz sancısına rezene çayı deneyin kimyonla rezeneyi demleyin üzerine de bir tatlı kaşığı da bir çay kaşığı kimyon karıştırın öyle için şimdi ben de onun hazır çayı var ben onu kullandım bir ara Çok fazla gaz sancısı yaşadım o çok iyi geldi o çayı içtikten sonra evin içinde biraz turlayin rahatlatır ama kabızlığa ne olur bilmiyorum yani zeytinyağı falan iyi geliyor ama denemişsiniz onları umarım geçer en kısa zamanda belki kullandığınız ekstra bir ilaç varsa onlar da yapabiliyor
Damlada2208 Gulmra banada bugun yazdı doktorum gunde 4 defa kullanabilirsin kabızlık yasak dedi riskli gebeyim diye neden sakıncalıymış ki oyle olsa kadin dogum neden yazsın ki
zynpknt Gulmra valla çok kötüyseniz hastaneye gidin lavman falan yaparlar ben kuru kayısı kuru üzüm kaynatıp içiyorum tanelerini de yiyorum o iyi geliyor ama duphalac sökmediyse o söker mi bilmiyorum bol bol su için sıvı tüketimine dikkat edin zeytinyağı falan için
Gulmra Damlada2208 Canım eczacı öyle söylemiş eşimde tereddüt etti almaya banada aile hekimi yazdı duphalac etki etmiyor halbuki ikinmakda iyi değil sen kullandinmi hiç canım
Damlada2208 Gulmra yok eczanede kalmamıs kullanmadım ama daha once kullandim kirec gibi zaten tadı asıl dupholac tehlikeli demislerdi banada sanci yapiyor sahte kasılma ile dogumu baslatabilir diye vermemisti doktor her doktor farkli soyluyor bilemiyorum ki bende ama dupholac gercekten bende asiri sanci yapıyor hamile degilkende kullanmistim ordan biliyorum
Gulmra Damlada2208 canım ben işte duphalac içtim iki gün ölüyorum sandım magnesie calcinee bende önceden kullandım duphalac gibi sancı yapmadı bende bugün tekrardan almaya gideceğim zor durumdayim çünkü
Damlada2208 Gulmra gunde 4 defaya kadar kullanabilirsin 1 olcek dedi ama bu gercekten aşırı sıvı yaptırıyor o yüzden gunde 1 kere yeterli diye dusunuyorum ben
Gulmra Damlada2208 canım iki kaşık var içinde büyük olanla bir ölçek mi küçük olanmi küçüğü bir kaşık hiç fayda etmedi bana
Gulmra Çok şükür magnesie calcinee ise yaradı karın ağrım olmadan yaptım tuvaleti Allah’ım bidaha yaşatmasın çok zor günler geçirdim
Ayten_demir Ya bende kaç gündür aynı durumdayım 2 gün öncede acile gittim hiç birşey vermedi kadın doğum acile gittim oda vermedi tıpış tıpış eve döndüm elma yedim zeytinyağı içtim sıcak su içtim tekrar zeytin yağı içtim şimdi yine aynıyım sıcak su içtim magnesie calcine saba toz vermişti özelde takipli olduğum dr onu içtim küçük ölçeğiyle napıcam bilmiyorum hamilelik önceside çok yaşardım ama ıkınmadan olmuyor malesef bebekten dolayı ıkınamıyorum da
Gulmra Ayten_demir canım küçük ölçek bende işe yaramadı o küçük ölçekten 6 kaşık büyük tarafın yarım kasigina denk geliyor öyle içtim yatmadan önce sabahleyin kolayca çıktım kabızlık zor gebelikte dahada zor Allah yardımcımiz.olsun
MMatildaa Gulmra merhaba canım benimde doktorum magnesie yasak dedi gebelere duphalac verdi ve yürüyüş yap kisa kısa dedi bence içme ama yine de sen bilirsin
Gulmra MMatildaa neden yasakmış ki banada zaten doktor yazdi aile hekimi duphalac bende inanılmaz sancı yaptı birada doğum yapıyorum sandım ama magnesie calcinee ağrı sızı yapmadan kolayca çıkmamı sağladı bu arada bu seferlik mecburen kullnadim 8 gündür çıkamamistim lavman kullanmak zorunda kalacaktım🫤
MMatildaa Gulmra açıkçası nedenini sormadım vardir bir bildiği diye 😂 ben Duphalac kullanıyorum kabızlık yaşayınca senin doktorun yazmissa onunda vardir bi bildiği
Ayten_demir Ay ben mahvoldum lavmon yaptım ama o bile afedersiniz yumuşatmaya yardımcı olmadı yine de çok ıkınmak zorunda kaldım ve hemoroid oluştu zaten vardı tekrar görünüre çıktı kanadı duphalac aldı eşim onu kullanıyorum kayısı yiyorum daha çok dikkat edicem beslenmeme