Busra2013 Kizlar simdi 7+6 haftaligim temmuzda turkiyeye gidecem temmuzda tam kac aylik oluyor tam bilmiyorum ama 5.6 aylik oluyor galiba doktor imzasiyla binsem sorun olurmu yoksa yasakmi siz bindinizmi ?
Tugceelanaz Busra2013 Ben 9 haftalıkken binmiştim doktordan izin almıştım sorun olmadı. O aylarda varıs çorapı önere bilir .
Sutkokusu Busra2013 28. Haftamda binmiştimm 2 saatlik yolculuk geçirdim. Doktor rapor vermişti. Çok şükür kolay ve rahat geçti☺️
MorKelebek54 Busra2013 son 3 ayda izin verilmiyo diye biliyorum ama siz dktora gittiginizde bi sorun ne olir ne olmaz
Baby_B Busra2013 sorun olmaz canim 32.haftadan sonra falan izinli biniyosun diye biliyorum 35+4 deyim ben 30 dan sonra gezmeyi biraktim 😂
Busra2013 Tugceelanaz ben 12 haftalikta binmistim ilk gebeligimde bu seferki 5.6 aya denk geliyor onu merak ettim
Sutkokusu Busra2013 Bel arkama uçakta yastık koydum. Rahat giyinmeye dikkat ettim. Zaten x-ray cihazlarından doktor raporunuz olduğu için geçmiyorsunuz.
hamcokelek33 Biniliyor ama kesinlikle yanınızda doktor raporu bulundurun, bazı uçak firmaları rapor görmek isteyebiliyor
Tgb_smh Busra2013 geçenlerde bir seyehatim oldu, 28 haftalık hamileydim doktor raporuyla bindim uçağa hiçbir sıkıntı yaşamadım
Merve_kucuk Busra2013 28 haftalığa kadar raporsuz binilebiliyor diye biliyorum. Ben 22 haftalıkken bindim sorun yaşamadım.
Busra2013 Merve_kucuk anladim canim esim giderse arabayla gidecez bakalim bi o gun yaklassin doktora danisirim