Aleyna2411 benim ikili testimde perinatolog erkeğe benziyor ama kesin birşey söyleyemem bi çıkıntı oluyormuş o kızda aşağıda erkekte yıkarda oluyor sende tam düz erkek gibi sanki dedi, doğum yapacağım doktora gittim kontrole 13+1 de baya baktı bacak arası boş %80 kız dedi kordon aşağı doğru onu takip edicez dedi artık o kordon dolayısyla mı perinatolog erkeğe benzetti bilemiyorum ama emin olmak adına sanırım en az 16 bekleyeceğiz :)