Dün artimed test yaptım adetime daha 11 gün var ve silik şekilde çıktı bugünde emin olmak iicn farklı bir eczaneden test aldım onun adı ise IND ben ilk defa gördüm bu testi bu test sonucu ise hayalet gibi aynı açınca zar zor gözüküyor gibi anlamadım yardımcı olanlar daha önce bu markayla test yapanlar. Artimed bariz belli oluyor yani net gözle görünüyor ama diğer marka çok zar zor