Sedaccls Kızlar üst artimed alt prodector testi 7 ay önce kimyasal gebelik gecirdim 2 gün reglim gecikti sizce kan vermeli miyim beklemeli miyimm
bebegimibeklerkenn61 Sedaccls kesinlikle vermelisin ben adetime 7 gün kala test yaptım aynı böyle çıktı kesin kanda cikacak
Sedaccls … bebegimibeklerkenn61 çok teşekkür ederim allah razı olsun kimyasal oldu 7 ay önce çok korkularım var
bebegimibeklerkenn61 Sedaccls Allah sağlıkla nasip etsin inşallah Ben adet olmadan bu şekilde çıkmıştı hatta daha silikti kan verdikten sonra haberlerini bekliyoruz ♥️
Sedaalcin Sedaccls çok güzel bir haber rabbim sağlıkla kavuştursun bizlere de nasip etsin inşallah 🥰🙏