Kızlar ben geldim nedense benim burada postlarım hiç öne çıkmıyor hiç yanıt gelmiyor neyse konumuza gelelim bugün 23 + 6 haftalık olduk rutin doktor kontrolümüz vardı ona gittik Allaha şükür bebeğimizin her şeyi yolunda sağlıklı ilerliyor Gebeliğimiz haftasıyla uyumlu ama kan biraz düşük çıkmış doktor iki hafta sonra gel hem gebelik şekerini yapalım hem de kan alalım senden takip edelim eğer yükselmediyse iğne yaparız dedi neyin nesi olduğunu bilmiyorum ama büyük ihtimalle kansızlıkla alakası özel hastane takipliyim Ilk gebeliğim tecrübesizim kansızlığımın bebeğime ne gibi yan etkisi olur ya da bana onu bilmiyorum çünkü normalde gebe olmadan önce bana bir sıkıntısı olmuyordu sadece yorgunluk falan yapıyordu bu arada 20 yaşındayım bebeğimin sağlıklı ilerlemesi Gebeliğimin güzel bir şey ama kansızlıktan dolayı sonradan bir şey olur mu bilmiyorum hem bana şeker yüklemesi ile ilgili hem de bu
Kansızlıkla alakalı bilgilendirme yapabilir misiniz et yiyemiyorum zaten yumurta yiyebiliyorum süt yoğurt falan yeşil sebzeli yapraklı şeyler en çok kanımı ne arttırır Bir de normalde 23 + 6 haftalığım bugün Ama doktor oraya 23 + 3 olarak görüyor yani üç gün geride ona göre benim uygulamama göre 23 + 6 ve bebeğin ölçümleri de
AC=24 ile uyumlu
FL=24 ile uyumlu
BPD= 25 ile uyumlu
HC=24 ile uyumlu
660 gram
Doktorun dedikleri buraya da fotoğrafını bırakıyorum görseli olarak 