nazlitasdelen Merhaba 30 haftalık hamileyim ve sezaryan istiyorum devlete gidiyorum doktora gidince bunu dile getirmeli miyim veya benim istediğime göre sezaryen yaparlar mı? Kaçıncı haftada dile getiriyim
Fatmadmr37 nazlitasdelen devlette isteğe bağlı sezeryan olmuyor diye çok duydum ama hiç bilmiyorum. Genelde bir şey olmadıkça hep normal yaptiriyolar.
3bebeannesi_ nazlitasdelen Devlet mecbur kalamdıkça sezeryan yapmıyor diye biliyorum. Ama normal doğurmanıza bi engel yoksa bence normal doğum daha iyi ilk başı zor(oda kişiden kişiye değişir) herkesin acı eşiği farklıdır.Ama sonrası kolay 2 normal doğum 1 sezeryan doğum yapmış biri olarak söylüyorum.
dizmana nazlitasdelen yapmıyolar başta devlete gidiyodum makat geliş olması gerek veya başka bir sebep anca öyle sezaryen yapıyolar
Kuumsaal77 nazlitasdelen maalesef isteğe göre sezeryan yapmıyorlar, her hangi bir sağlık sorunu varsa veya bebek ters geliyorsa ancak o zaman olabilir
Aylaa123 nazlitasdelen ilk kez sezaryen olucaksaniz isteğe bağlı yapmıyolar doğum anında ya doğuramıcaksınız yada bir risk olucak anca öyle alıyolar malesef
Durubebek1_ nazlitasdelen devlette doğum yaptım orda 2,3 gün sancı çekip sezeryan istiyorum diyip istersen 1 hafta kal isteğe bağlı olmuyor diyenleri de duydum
Mervealya1992 nazlitasdelen devlet yapmaz cnm özel yapar bende ilk bebegmı kendı ıstegımle sezeryan oldö ama devlet sonjna kadar diretıyor cokcok olumsuzlukta anca oda enson bebegn kalbı falan durmaya yakın sezeryan yapıyor ıstege baglı cok zor
fdn25 nazlitasdelen devlet hastaneleri isteğe bağlı sezaryen yapmıyorlar şu zamanlardada Bakanlığın normal doğum eylem planı var son ana kadar bir olumsuzluk olmadığı sürece hiç yapmazlar arkadaşımın bebeği tersti 42+3 e kadar dönmesini beklediler dönmeyince sezaryen yaptılar