Abcdfghe bana karşı gayet samimi, adımı ve bilgilerimi asla unutmaz mesela, canım der hep konuşurken. Bugüne kadar beni şüphede bıraktığı hiçbir şey olmadı, her şeyi açıkça anlattı. Renkli ultrasonda bebeğin yüzünü görelim diye uğraşıyor her seferinde, ben boşverin hocam göstermiyor belli ki diyorum yine de görelim istiyor sağolsun. İlk doğumumda son ana kadar hiç sezaryen deyip moralimi bozmadı, zaman geçtikçe beni tanıdığı için taleplerime göre davrandı. Evet doktor çok yoğun ama profesyonel birisi, benim için de önemli olan bu zaten. Uzuuuuun uzun muayene olmayı tercih eden birisi olmadığım için ben yoğunluğuna takılmıyorum, takılacak olsam özel muayenehanesi olan bir doktor tercih ederdim. İşini iyi yapması benim için yeterli. Telefonunu paylaşmıyor, mail üzerinden iletişim kuruyoruz fakat maillerime haftasonu dahi olsa döndü hep. Dediğim gibi ben her anlamda memnunum 🌸