ozlem_2727 seni okadar iyi anlıyorum ki canım ilk hamilelğimde kürtaj oldum sonra kızıma hamile kaldım tekrardan her kontrole giderken aynı şeyleri yasıyckmyım korkusu kalbi atacak mı durackmı bişey olackmı hep bu tedrginlikle geçti sana tavsiyem stres yapma zor olacak ama süreç uzun bunlarla aklını kalbini sıkıntıya sokma bu anların tadını çıkar sağlıkla alırsın inşallah canım🥰