Canh20 Hanımlar merhaba 28. Haftalık hamileyim ilk bebeğim geçen hafta bebeğimin 2 hafta önde olduğunu öğrendim şekerim vs yok. Doğum 40. Haftası 13 mayısa denk geliyo normalde bebek önde olduğu için erken doğum olur mu?? Benim gibi olan veya bilen varmı?
Baby_B Canh20 benimde o haftalarda 2 hafta öndeydi 31 de 1 hafta önden gitti o da normal dedi doktor Seker vs yok bende de. Suan 35+4 deyim Son adetinize göre olur bebisin gelecegi tarih Ama baska erken dogum sebeplerinden dolayi erkende olabilir onu bilemeyiz
Alpgmz Canh20 ilk dogumunuz olacaksa illa normal doğum isterseniz tek sıkıntısı 40 a kadar sanciniz olmaz ise bebek de iri olunca normal doğumla değil de sezeryanla alıyorlar. Bu bir ihtimal. Eğer 37-38 de suyunuz sanciniz gelirse normal doğum yapabilirsiniz. Şuan kaç kg bebeğiniz bende 27+3 haftaligim benim de 2 hafta ileride zorunlu sezeryan olacağım 2. Gebeliğim bu
Canh20 Alpgmz doğum şekli önceliğim normal ama olmasada sezeryana karşı değilim hatta sanki sancı gelirse beni sezeryana alın derim gibi kendimi biliyorum acı eşiğim düşük bakalım hangisi uygunsa o olsun inşallah
Alpgmz Canh20 1390 kg 🫣 erken doğum riskim var şekerim de var ama İnsülin kullanıyorum şekerim kontrol altında şekerden dolayı iri olduğunu düşünmüyorum bakalım 34 ü geçersem rahatlıcam
Tugcemmmm Canh20 bende merak ediyordum 27 hafta da 2 hafta önden gidiyor dedi bebeğimin kilosu 1500 boyu da 38 cmdi bakalım nasıl olacak
Alpgmz Canh20 sezeryanin da malesef zorlukları acıları var iyileşme süreci çok uzun normal doğum en sağlıklısı. Hayırlısı olsun hakkınızda 😊
Canh20 Alpgmz ben balık yağı kullandım geçen ay ondan sonra oldu ne olduysa öncesinde detaylıya girdim haftası ile uyumluydu bıraktım balık yağını kullanmayı bende
Alpgmz Canh20 ben içmiyorum haftanın 2 günü balık yiyorum ceviz badem muz kefir her gun tükeniyorum sağlıkla zamanında gelsinler inşallah
Canh20 Tugcemmmm az almışsın maşallah ben çok aldım ona bağlıyorum Benim yiğenim 4.300 doğdu sezeryanşı doğdu maşallah sağlığıda iyiydi şuan büyüdü kocman çocuk oldu
Tugcemmmm Canh20 şeker cıkmadı 3. Gebeliğim sonuncu süpriz oldu 🫣 digerlerinde böyle bir sey yoktu 3200 dogdular. Bunda da yememe dikkat etmeme ragmen bayagı önde gidiyor
Canh20 Alpgmz ferrasanol bide decavit varya onu içiyorum ne olur ne olmaz die aslında bırakıp bırakamma konusunda kararsızım tahlillerim iyiydi