Evet arkadaşlar doğum yapalı 18.günüm bugün size hikayemi anlatmak istiyorum. Ocak 31 de sancılarım başladı regli sancıları gibiydi 10 dk da bir vuruyor geçiyordu dayandım hiç zorlamadı açıkcası evde pilates topunda zıpladım sürekli beni çok rahatlattı diyebilirim. Hiç hurma merdiven inip çıkma gibi şeyler denemedim sancılarım başlayınca pilates topunda olabildiğince uzun durup zıpladım. O gece hep sancı geldi gitti ve nişanım geldi baya bildiğiniz kanama oldu bende. Sabah oldu yani 1 şubat sabah 10 doktoruma gittik muayene için ve herşeyin normal ilerlediğini 2 cm açılmam olduğunu söyledi istersen eve git evde karşıla sancılarını dayanamadığın noktada gel dedi öyle de yaptım eve geldim akşam saat 6ya kadar evde sancımı çektim ara ara sıkıştırdı tabi bağırdım ofladım. Artık sancılar sıklaştı ve şiddeti arttı ve dayanamıyorum dedim ve tekrar hastaneye gittik gittiğimizde 5 6 cm dedi ebe açılma ve nstye bağlayalım bi dedi tam uzandım o sıra suyum geldi hastanede. Beni pilates topuna aldılar sürekli zıpladım orda da akşam 6dan gece 11e kadar da hastanede sancı çektim açılmayı bekledik. Artık saat 11 de beni çatala aldılar açılmam 9 10 olmuştu ve 5 kere ıkınmam da bebeğimi kucağıma aldım. Çok şükür sıkıntısız ilerledik ve en başından normal doğumu kafama koymuştum. Sadece bebeğin kilosu çok dendi iri dendi normal doğum sıkıntı olabilir dendi ama 3300 doğdu bebeğim hiç de iri değildi doktorun dediği gibi iyiki normalde kararlı davranmışım. Doğum yaptım çıktım duşumu kendim aldım o gece hastanede bebeğime kendim baktım eve geldik hiç durmadan iş güç yaptım diyebilirim. Allah isteyen herkese nasip etsin 🙂