Kubra0606 Merhaba kızlar bebek arabasını kaç haftalıkken aldınız acaba. İndirimde gördüm ama alsam mı erken mi bilmiyorum 17.haftadayım
Ceydus Kubra0606 valla ben daha benim bebiş ortada bile yokken aldım😅 çokta iyi yapmışım hamileyken alsam iki katına çıkmıştı fiyatı başka model alırdım mecbur. Ne istediğinize eminseniz bence alın derim
Mercan0652 Kubra0606 ben 27. Haftamda almıştım indirimden zamanla fiyatı yükselir sandım ama sonra daha da indirime girmisti onu kacirdik bilemedim erken almışım neyse olan oldu😅
parliyokralice Kubra0606 ben 22. Hafta detaylı ultrasondan sonra aldım ama eğer uzun zamandır takip ediyorsanız ve indirimdeyse kararınız da kesinse alın
Kubra0606 Ceydus bayadır takip ediyorum araştırdım ama erkenliği konusunda emin olamamıştım teşekkür ederim 😊